donderdag 28 februari 2013

Uitslag give-away!

Wat een leuke en lieve reacties heb ik gekregen op mijn give-away!
De 50 volgers had ik al snel gehaald en heb er nu zelfs 63! Wat onwijs leuk! Ik heb besloten dan ook twee keer een patroon weg te geven!

Bij Herriët had ik al eerder de random.org generator afgekeken. Ik heb dus al jullie namen opgeschreven en genummerd (zie foto) en de uitslag is....

Nummer 21 Herriët (zou de website geweten hebben dat ik het idee van jou had? Haha)

Nummer 17 dream-make-share

Van Herriët zou ik graag haar adres en e-mail willen hebben en van dream-make-share ook haar e-mail adres.

Jullie mogen zelf kiezen welk patroon jullie graag zouden willen krijgen, dan stuur ik die zo snel mogelijk naar jullie op (ik ben nu nog op vakantie)!

Heb je niet gewonnen en wil je toch graag een patroon? Je kunt ze kopen door een mail te sturen naar juf_anniek@hotmail.com voor €2,- per stuk.

Ik vond de give-away erg leuk! Misschien weer een bij 100 volgers? Je moet blijven dromen toch?! Ik ga vast bedenken wat!

Liefs Anniek

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames!

    Veel plezier met de Give Away!

    Als ik 100 volgers heb dan ga ik ook een Give Away doen!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd voor de winnaars.
    En je bent toch al weer leuk op weg naar de 100.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meiden gefeliciteerd, leuk dat je dit gedaan hebt, dank je wel daarvoor
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. YES, ik lees net dat ik een van de winnaars ben!! Wat ontzettend leuk... super bedankt!
    Ik zal je meteen een mailtje sturen.

    Lieve groetjes Herriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tsja..., ik zit dus net NAAST de winnaar zieik op het lijstje... Dan moet ik zelf maar een amigurumi ontwerpen. IK heb nog maar 21 volgers en deze weggeef heeft me er ook één opgeleverd. Leuk toch?
    groetjes, huisvlijtigliesje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herriet en Dream make Share van harte gefeliess
    En Anniek dank je wel voor de gegeven kans
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, gefeliciteerd allebei! Jij met alweer ruim 50 volgers Annie en bedankt voor de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Anniek,

    ik heb je patroon en pakketje ontvangen, super bedankt! Ik ben er heel blij mee en ik ga zeker een keer een konijn snoeppot haken :)

    Lieve groet Herriët

    BeantwoordenVerwijderen