zondag 15 september 2013

Druk druk druk

De vakantie is voorbij en daarmee de drukte weer begonnen. Voor mij is haken altijd een manier geweest om mijn hoofd leeg te maken. Dat is goed gelukt zoals jullie kunnen zien! Ik haakte:
- 2 paarse uiltjes sleutelhangers
- 2 blauwe uiltjes sleutelhangers
- 1 rood uiltje sleutelhanger
- 30 vierkantjes voor mijn nieuwe deken
- een stukje verder aan mijn fluffy konijn

De uiltjes in plastic zakje verkoop ik (voor de prijs van alleen de materiaal kosten) om weer nieuw materiaal te kopen.

Verder kreeg ik nog mooi garen van de moeder van een vriend. Is bedenken wat ik daar mee zal gaan maken!

En: hou mijn blog in de gaten, binnenkort een give-away, omdat ik zo blij ben met al mijn volgers en leuke reacties altijd op mijn blog!

Liefs Anniek

Ps: via mijn telefoon kan ik op de een of andere manier niet meer op jullie blogs reageren, omdat hij me niet aan kan melden. Hij ververst iedere keer de pagina, waardoor ik mijn wachtwoord niet kan invoeren. Nog iemand dit probleem?

5 opmerkingen:

  1. Leuk hoor die uiltjes. Slim om ze te verkopen zodat je weer nieuwe spullen kan kopen. En je konijn gaat ook goed.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent lekker bezig geweest, leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer niet stilgezeten! Verstandig om de uiltjes tegen kostprijs te verkopen, kan je weer nieuwe spulletjes kopen. En dan........ je konijn, ik vind hem geweldig!!! Ik heb de moed opgegeven ondanks je geweldige tips. Ik moest een lijfje zwart maken voor een schaap en heb een zwart katoendraadje meegehaakt met haaldnaald 4 maar ik zag helemaal niet waar ik was gebleven. Mijn droom van een fluffy schaap is vervlogen en ga maar weer andere projecten maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat kan een mens het druk hebben he!.....ik ben ook met van alles en nog wat bezig.....heerlijk...en jij met je lieve uiltjes helemaal geweldig!....lekker alles opgeruimd...en je oogjes op maat en volorde..je hebt het helemaal voorelkaar...fijne dag en groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen