zaterdag 31 december 2016

Beer Bram heeft een vriendinnetje!

Mijn laatste projectje van 2016 moest er één zijn die al een hele poos op mijn verlanglijstje stond. Nu heb ik een aantal jaar geleden beer Bram van Stip en Haak gemaakt met Phildar Douce. Hier was ik zo verliefd op, dat ik snel daarna garen kocht om hem ook in het wit met grijs te maken. 
Het garen lag inmiddels al een hele tijd te wachten, maar uiteindelijk heb ik toch een vriendinnetje voor Bram gemaakt. Het was een flinke klus, maar ik ben er weer trots op! 

Hebben jullie suggesties voor een naam? Het zou natuurlijk leuk zijn als het begint met de B van beer ;-) 



Ik wens jullie allemaal een gezond, liefdevol en creatief 2017. Dat al jullie wensen maar uit mogen komen! 

1 opmerking:

  1. Voor jou ook de beste wensen voor 2017!
    Wat een mooie beer! Ik vind Babette wel bij haar passen :-)

    BeantwoordenVerwijderen